Filmowo "Co sie zdarzyło w Las Vegas"


Dziś poniedziałek czyli dla niektórych zaczął się nowy,stresujący tydzień...no to ode mnie na odstresowanie się macie komedie ;) Jest wesoło i cały czas coś się dzieje.



Opis z kinomaniaka:
W mieście hazardu w Las Vegas pewna para która ledwo się poznała po szalonej i bogatej w alkohol kolacji budzi się rano jako mąż i żona. To jednak nie koniec ich problemów. Okazuje się, że są również właścicielami ogromnej fortuny, które jedno z nich wygrało w nocy za pieniądze drugiego. Bohaterowie starają się ''sprawiedliwie i uczciwie'' podzielić wygraną: wszystko dla jednego, nic dla drugiego. 



Plus Muzycznie czyli coś co ostatnio słucham na okrągło ;)





Komentarze

  1. Ha, I would like to see it. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. może nie tyle co brak czasu, ale problemy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh jak bardzo chciałabym mieć czas na oglądanie filmów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam :)
    Zapraszam do mnie przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten film jest świetny a piosenka właśnie mi leci w odtwarzaczu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten film :) z resztą jak każdy z Cameron Diaz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny