Coś dla Ciała czyli masło z FARMONY


Mamy okres zimowy,czyli czas kiedy nasza skóra potrzebuje nawilżenia i dodatkowej opieki. Dla nas nakładanie codziennie balsamu,mleczka czy masła nie powinno być obowiązkiem ale przyjemnością ;)
Czekoladowe masło z Farmony można pokochać. Za co? chyba przede wszystkim za zapach ;) Jednak można popaść ze skrajności w skrajność ponieważ nie każdy lubi aż tak intensywne zapachy.
Konsystencja jest taka jak obiecują czyli "maślana". Spotykałam się z masłem z Joanny ale ono konsystencją niczym się nie różniło od zwykłego balsamu. Masło od Farmony jest dosyć gęste co ułatwia aplikację bo produkt nie ucieka nam przez palce.

Plusy:
+zapach ( jednak dla każdego jest to sprawa indywidualna bo jest on intensywny)
+łatwo się rozprowadza
+nawilża
+skóra uzyskuję lekki koloryt 
+ nie zostawia plam na pościeli ( ja używam go na noc i nic nie zauważyłam)

Minusy:
- nie jest ono wydajne ( używałam go parę razy a już nie mam połowy)
-część masła nie wnika w skórę tylko spłukuje podczas kąpieli


Ale na pewno do niego wrócę ;)





Komentarze

  1. Uwielbiam słodko pachnące kosmetyki. Obecnie mam masło z Perfecty i pachnie po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ich masła zwłaszcza zimą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sweet secret boskooo pachną! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie cudeńka dla ciała, a szczególnie takie które pięknie pachną! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Skusiłabym się na nie :)
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ubóstwiam kosmetyki o zapachu czekolady ! : 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go jeszcze nie otwierałam, czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jeszcze go nie otwierałam, kończe używanie masła z kiwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie napoczynałam go jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pistacje i chętnie spróbowałabym tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś dostałam na urodziny czekoladę do ciała - rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten krem, i za każdym razem gdy go używałam miałam ochotę go zjeść - tak pięknie pachniał!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny