Cieplutko wam musi być ;)

Nastał  czas ciemność haha... nie no,jest coraz zimniej i ciemniej. Mój Apel do osób w przedziale wiekowym 14-16 proszę ubierać się ciepło bo po latach z własnego doświadczenia wiem, że wtedy nie przywiązuje człowiek uwagi do wygody i własnego zdrowia a potem się to różnie kończy. Czapki,szaliki,rękawiczki zawsze spoko ;) ( powinni takie hasło głosić wam w gimnazjach )
Ja w tym roku postawiłam na CIEPEŁKO. Więc pomijając moją czapkę "Gustlika" z zeszłego roku dokupiłam  sobie coś jeszcze,tym bardziej że jako studentka muszę czasami wystać się na mroźnym przystanku czy potowarzyszyć Asi,Agacie,Agnieszce przy wyjściu na małe co nie co  :D..





Mam nadzieję że tej zimy żaden mróz mi sie straszny ;) A jak wasze zapasy "ciepełka"???

Komentarze

  1. te nauszniki są cudowne- ja mimo swoich 25 lat z chęcią bym przygarnęła takie rude :D ♥ ja mam dużoooooo zapasów ciepełka :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepełko zawsze spoko ;)! :** wiem nie może nam w nim przeszkadzać hahah

      Usuń
  2. super buty : D , ogolnie fajny blog!
    zapr do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, tak, dobry apel, zimą ma być cieplutko !!!
    cudne te wszystkie ogrzewajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z takimi stylowymi dodatkami na pewno nie zmarzniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Rzeczy ; *
    Świetny "Apel "
    ; )
    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buty, poluję teraz na podobne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny