Bratek Plus- suplement diety od AVETPHARMA

Ostatnimi czasy blogspot stał się moim uzależnieniem (again). Dziś mama przyszła do mnie z małą ale jakże miłą paczuszką. Ostatnio nawiązałam współprace z firmą Avetpharma.

Każdy z nas w jakimś stopniu czy to większym czy mniejszym męczy się ze swoją cerą,marzy mu się gładka bez wyprysków i "różnych takich" szpecących nasze piękne lico ;)
I tak natrafiłam na taki nowy suplement diety o nazwie BratekPlus.







Wszystko o produkcie możecie znaleźć w podanym powyżej linku ;)

Ja nie mam ogromnych problemów z cerą,jednak nie zaprzeczam że mogłaby być lepsza ;) Od dziś zaczynam stosowanie i zobaczymy jak się te tabletki sprawdzą. Musicie jednak pamiętać że same tabletki czy różnego rodzaju specyfiki nie zdziałają cudów jeśli sami nie będziecie o cerę dbać :)
Za jakiś czas ( gdy skończę opakowanie) pokaże wam zdjęcia twarzy przed i po,myślę że to będzie najlepiej pokazywało skuteczność tabletek + moje własne zabiegi i zdrowa dieta ;)

Cały asortyment  oraz internetowy sklep znajdziecie pod tym linkiem ;)

Co ciekawsze tabletki są bardzo tanie bo kosztują ok 15zł za 50 tabletek.
Osobiście jestem ciekawa jeszcze paru suplementów z asortymentu firmy Avetpharma bo jak zapewne zauważyliście na stronie,mają duży wybór ;)


A czy wy mieliście już styczność z ich suplementami?? Jak sie sprawdziły u was?? :)


Komentarze

  1. nie lubię suplementów :D wolę chyba jakieś ziółka i takie tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam go kiedyś, ale niestety moja systematyczność jest w kiepskim stanie, więc szybko zapomniałam, żeby brać te tabletki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nigdy nie używałam :) dziekuje za mily komentarz! a dlaczego chcesz mnie poznać ze względu na resocjalizację ;p?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie próbuję załapać na testowanie i nic... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bratek rzeczywiście fenomenalnie poprawia stan skóry - ja osobiście jednak preferuje go w formie ziół do zaparzania. 30 takich saszetek można kupić już za nieco ponad 3 złote! - http://www.tanie-leczenie.pl/apteka-produkty/bratek-30-saszetek-14247.html . Najważniejsze jednak, że świetnie się sprawdzają - skóra twarzy wygląda dużo lepiej, a poza tym skutecznie pomagają oczyścić organizm z toksyn. A tak na marginesie, ma ona również bardzo przyjemny smak. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny