Z nudów idę pospacerować a dokładnie jakieś 6-7 km. żeby sie dotlenić i wybić te melancholijne myśli z głowy,typu "co ja będę robić za 10 lat" tak przytłacza mnie myśl mojej teraźniejszej próżności i chęci zdobycia wszystkiego teraz,już,zaraz. A przecież  na wszystko potrzeba czasu.

Gdy juz wrócę z tego "spaceru" zabiorę się za moje pudełko z rzeczami do recenzji które od momentu robienia zdjęcia już trochę opustoszało. A to oznacza że czas dać wam znać co warto kupić a co nie...

PS. Jest mi cholernie zimno...myślicie że założenie czapki byłoby przesadą??? -_-?

Komentarze

  1. ojj jest strasznie zimno, załóż czapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawą zawartość ma to pudełko ;)
    Wiele osób juz widziałam w czapkach, zimno strasznie ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. <33

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-butikiem-sonhopl.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny