Ta ostatnia niedziela..... :D



Wczoraj dzień był nie do zniesienia. Ciągle padało,caaaały dzień. Dziś dzięki mamie troszkę się ruszyłam z domu ;) a i czekało na mnie miłe zaskoczenie. W naszym małym "miasteczku" otworzono Salon Kosmetyczny,nie myślałam że tego doczekam :D. Po zwolnieniu sie lokalu myślałam że otworzą w nim kolejny sklep spożywczy ;/. Oczywiście już poleciałam się przywitać ;) i porozmawiać z Panią właścicielką która okazała się bardzo sympatyczna. Opowiedziała mi co nie co oraz  będzie u niej dostępne  czyli między innymi:
-manicure hybrydowy
-maseczki algowe
-przedłużanie rzęs
-depilacja ( pachy,nogi,wąsik)
 a z czasem jeśli interes sie rozkręci solarium.
Ja sie strasznie rajcuje i oczywiście życzę jej jak najlepiej i dużego zysku. I mam nadzieje że nasi "miasteczkowi" ludzie docenią to miejsce ;)


-

Komentarze

  1. maseczki algowe to i ja niedługo będę miała, bo sobie zamówiłam :D a słyszałam, że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz Wam otwierają salon kosmetyczny?:D No to nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zostałaś otagowana :)
    Serdecznie zapraszam:
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/10/i-projekt-denko-otagowana-czyli-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc pewnie masz zamiar się tam kiedyś wybrać, co :DD? Co do małych miasteczek... Przybij ;3
    http://naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny