Przypadkiem do szczęścia ;)

Przez weekend mnie nie było ;) ale pech chciał że w czwartek nie miałam internetu a w piątek rano już jechałam do szkoły. Pedagogika ( bo to studiuje) gdzieś tam kiedyś, w młodszych latach chodziła mi po głowie. Jednak im człowiek starszy tym więcej pomysłów,inspiracji i informacji. Sama nie byłam do końca świadoma gdzie się odnajdę. Jednak Od zawsze Uwielbiałam rozmawiać z ludzi o ich problemach,patrzeniu na świat z innej strony i tym całym charambasie który nas otacza. Miałam paru znajomych z którymi godzinami rozmawiałam,jak ja to nazywałam " o wszystkim i o niczym",lubiłam to i to nawet bardzo....
Po pierwszym wrażeniach jestem strasznie zadowolona z wybory jakiego dokonałam. A moje przerażenie ostatnimi miesiącami było nie do wytrzymania (zapytajcie mojego K. ) 
Zawsze chciałam robić to co kocham i chyba odnalazłam swoje miejsce ;)
Książki mi nie strasznie bo uwielbiam czytać a jeszcze chłonąc wiedzę z tego co mnie interesuje??? no ba ;)
Dodam tylko że przy wyborze studiów kierujcie się zainteresowaniami,nawet takimi które wydają wam się błahe ale są z wami od zawsze ;)

Ja obecnie kompletuje książki i przybory (czyt. zeszyt z zakładkami :D )

PS. Poznałam cudowne dziewczyny ode mnie z roku...a do szkoły mam 3 minuty drogi od mieszkania które wynajmuję....ach żyć nie umierać

Komentarze

  1. Nie chciałabym Ci podcinać skrzydeł, ale przez Tatarkiewicza nie przebrniesz, ABC wychowania do niczego Ci się nie przyda, a ze słownika Okonia możesz sobie jedynie 5 pojęć wypisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, myślę że zależy od podejścia i czasu ;) czas mam i pozytywne podejście też ;)

      Usuń
  2. No to super, że zajmujesz się tym, co Cię cieszy i Cię interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to idem na aktorskie :D


    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzzo dziękuje za komplement że jestem fajna xD
    PS. Siedzenie bez Ciebie na wykładach byłoby nudne ;D

    Aurelia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Dziękuję ;*** a to dopiero początek :D

      Usuń
  5. jaką specialność wybrałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieramy dopiero na drugim roku także mam czas jeszcze o wszystkich się co nie co dowiedzieć chociaż wstępnie to resocjalizacja ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny