Prasa czyli to co lubię najbardziej (zaraz po książkach oczywiście)


Nie wiem czy istnieje cos takiego jak miłość do czasopism ale uwielbiam każdego miesiące lecieć i kupować czy to JOY,GLAMOUR,AVANTI,HOT czy jeszcze coś innego....np. dzis skusiłam się na Ciaudie bo wydała mi się ciekawa....no a o ELLE no to chyba nikt nie musi pytać -_- to jest tak jakby znaleźć piękne,soczyste dojrzałe jabłuszko wśród innych poobijanych i niedojrzałych. Moje zdziwienie było dość zabawne gdy zobaczyłam je u nas w DC O_O co graniczyło z cudem ale jednak...mam nadzieje że nie skończą go sprowadzać. 
I śmiało mogłabym zostać w domku i czytać je i czytać i czytać ( to chyba jakaś choroba) ale moja A. :* wróciła i lecę się z nią zobaczyć 

Buziaki ;***



Komentarze

  1. Również uwielbiam czytac kolorowe magazyny :-) Elle, InStyle, Glamour, Twój Styl to moje ulubione:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam taką manię ale jakoś mi przeszło choć myślę, zeby znowu zacząć kupować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam czytać gazetki :) JOY, GLAMOUR :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny