Filmowo "Wszyscy kochaja Mandy Lane"

W sumie to już bym spała ale jestem tak "zaskoczona" tym filmem że chciałam jak najszybciej się nim z wami podzielić. Mianowicie,szukałam horroru ( jak co wieczór ;) ). Nawet nie nastawiałam się  na jakieś super znalezisko bo od jakichś 6 miesięcy obejrzałam wszystko co się da i jestem nie do zdarcia hahah.
Więc skrót filmu który mówił o grupie nastolatków,gdzieś tam wyjeżdżających bla bla bla bla...myślę , niech będzie byle by coś leciało :D
Jakie zdziwienie zaliczyłam hahah.... aż mi się oczy szerzej otworzyły...dla mnie film bomba ;)
Macie opis z www.kinomaniak.tv( tam też możecie znaleźć film)
"
Wszyscy chłopcy kochają Mandy Lane. Jest słodka, urocza, piękna i seksowna. Najgorętsza laska w liceum. Grupa jej kolegów postanawia zorganizować imprezę w domu jednego z nich na ranczo. Zapraszają Mandy w nadziei, że któremuś z nich uda się ją poderwać. W trakcie wieczoru dziewczyna nie może opędzić się od wielbicieli, co staje się coraz bardziej uciążliwe. W miarę upływu czasu oraz ilości wypitego alkoholu, zaloty stają się coraz bardziej agresywne. Chłopcy na zmianę starają się zaimponować dziewczynie. W pewnym momencie okazuje się, że kolejni uczestnicy imprezy znikają w tajemniczych okolicznościach. 

Polecam ;)


Dobranoc :*

Komentarze

  1. Hej mam na imię Ola i jestem z kielc zapraszam na mojego bloga
    http://vivalaglam96.blogspot.com/
    fajny blog,3
    ps kiedy spotkanie blogerek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny