Cienie marki MARIZA




Lubie używać cieni od czasu do czasu,jak każdy kosmetyk pomagają poczuć się dziewczynie pewniej ;) Ten komplet cieni które ja mam doskonale nadaje się na dzień jaki i zarówno na noc,można z niego zrobić przepiękne kompozycję ;)
Problemem jej dostępność bo w przeciwieństwie do Avonu czy oriflam'u, Mariza nie opanowała jeszcze wszystkiego dookoła i nie możemy dostać katalogu od każdej napotkanej dziewczyny,wyjściem jest jedynie internet. Ceny mają bardzo przystępne.
Jeśli chodzi o pigmentacje to myślę że dałabym 3/5. 
Trwałość 4/5
Cena względem produktu 5/5
Dostępność 2/5

Najbardziej uwielbiam jasno brązowy cień który zwyczajnie kładę prawie każdego dnia na całą powiekę, daje piękny naturalny i leciutko migoczący efekt ;)

Dodam jeszcze że np cienie z HEAN 'a (o których pisałam wcześniej) upadły mi już dwa razy,raz na płytki i raz z dużej wysokości na panele...podnosiłam je z przerażeniem ale ze zdziwieniem stwierdzam że mają się wyśmienicie i nic im się nie dzieje ;) Co oznacza że mają kolejnego plusa ode mnie ;)




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny