Cienie marki HEAN!


Próbuje wykorzystać czas "bólu" i sklecić wam obiecane recenzję. Na pierwszy ogień idą cienie marki HEAN. Cóż,o tej marce słyszałam pierwszy raz na filmikach u ciasteczko25,która wykonuję przepiękne makijaże i był czas że oglądałam ją non stop ;)
Więc podsumowując cieszyłam się że mogę go przetestować ( dostałam je na Spotkaniu bloggerek ;* )
Kilka słów o nich

KOLOR: Ja z reguły kocham brązy,berze itp. ;) z tej trójki najbardziej pokochałam najciemniejszy czyli brąz.Na stronie HEAN ( baner po lewej) macie prócz mojego zestawu do wyboru  14 innych w  na prawdę pięknych kolorach

TRWAŁOŚĆ: Jak na tak tanie cienie utrzymują się bardzo długo ( a ja nie używam bazy ) Myślę że z bazą śmiało utrzymały by się od rana  do wieczora.

CENA: na stronie widnieje 9,49zł ...nie wiem jak z dostępnością w sklepach ale nie widziałam ich nigdzie

OPAKOWANIE: proste i dość wytrzymałe,upadło mi już na płytki i dzięki Bogu nic się im nie stało...opakowanie całe i cienie też.

Ja odstawiłam wszystkie inne cienie i ostatnio używam tylko tych. Jestem z nich bardzo zadowolona i na pewno jeszcze je kupię ;)

Daje im 4/5.... jeden punkt odjęłam za dostępność...bo aż wstyd żeby im nie można było wszędzie dostać ;)







Komentarze

  1. Ja jestem z nich średnio zadowolona. Są idealne na dzień, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie za 10 zł to na prawdę biją wszystko :D

      Usuń
  2. Hm, z checia bym sie na nie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. na pierwszym zdjęciu wygląda jak srebrny ale to biały ;)

      Usuń
  4. Nie przepadam za takimi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny