;)


Troszkę mnie u was nie było,ale spowodowały to takie rzeczy jak szkoła czy jazda samochodem 450 km. Troszkę nie miałam czasu nawet na to żeby podglądać  co się u was dzieje.
Ja jestem nadal zadowolona  i z każdym kolejnym zjazdem myślę że dowiem się coraz to ciekawszych rzeczy.Dostałam już też wezwanie na egzamin i znam konkretny termin. Ostatnio dużo czasu spędzam z książkami ( nad czym wcale nie ubolewam ;) ) i na rozmowach z ludźmi.
Dziś staram sie dla was przygotować jakieś kosmetyczne rzeczy bo ostatnio za dużo o mnie było :D

bye bye dziubaski ;*


PS. Jeśli ktoś chodzi  zaocznoe na  UJK w Kielcach i chciałby wynajmować pokój  w odległości 3 minut drogi od uczelni to proszę pisać ;)  Bardzo mili ludzie i wszędzie macie blisko ;)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny