Ziaja I♥You

Nuno TONIK ANTYBAKTERYJNY
Nie miałam kiedy porobić zdjęć więc posłużyłam sie internetowym ;)

Zacznijmy od tego że w sumie rzadko kiedy używałam Toniku,nie stał on na pierwszym miejscu w mojej pielęgnacji bo nie miałam takiej potrzeby.Twarz miałam bez zarzutu ( to było jakieś 7 miesięcy temu) potem moja "dieta" troszkę się zmieniła i przyszło "ZŁOOOO" czyli wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia,krostki,wypryski. Nie mam tego problemu na całej twarzy a raczej w jednym miejscu którym jest broda uch....
Używałam "toniku domowego" z olejka pichotwego i petroleum,był bardzo dobry ale też bardzo mocny i na dłuższą metę wysuszał skórę.
Zaczęłam szukać Toniku który spełnia następujące kryteria:
*jest łatwo dostępny
*wydajny
*tani
*skuteczny
*nawilżający
*oczyszczający
*skład w miarę przyzwoity
Duże wymagania prawda?? jestem strasznie zaskoczona że znalazłam coś takiego w tak znanej i czasami omijanej marce jaką jest ZIAJA. Mam troszkę jej kosmetyków które lubię,przykładowo "masło kakaowe" które uwielbiam ale wiecie,masło a tonik to jednak różny stopnień trudności ;)

Tonik u mnie się sprawdza.Jestem zadowolona,używam od paru dni rano i wieczorem a skóra nie jest tak wysuszona jak np. przy toniku z Garniera. Oczyszcza aż nadto,człowiek szoruje twarz a i tak po tym toniku wacik mam ciemny ;) Mogę polecić do cery dość tłustej.
Cena: ok. 6zł ;)

**Opinia  jest moja,dany produkt "podpasował" mi i mojej cerze,nie każdy może sprawdzić się  w Twoim wypadku ;) proszę brać to pod uwagę dzieuszki :D

Komentarze

  1. Nie jesteś sama, moim problemem też jest broda.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze, ale lubię produkty z Zaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uzywalam, ale raczej do gustu mi nie przypadl;/

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny