Z serii BUBLE

Żel pod prysznic ISANA


Isana Isana,tyle pozytywnych opinii słyszałam o tej firmie że do głowy mi nie przyszło że to może być jakiś  niewypał. Miałam do wyboru,krem do rąk czy szampon ale padło na żel pod prysznic bo akurat mój był na wykończeniu.I ze skrajności w skrajność jak tamten ( palmolive) wysuszał mi skórę tak ten z Isany nawilża tak że aż sam spływa ze skóry. 

Ładnie pachnie ( jeśli ktoś lubi kokos) i na tym koniec. Nie pieni się i jest tak cholernie mało wydajny....że mam do połowę a stosuję 9 dni.... 

Także krótko: BUBEL

Jednak nie zrażę się do ISANY i jeśli będę miała okazję coś od nich kupić to kupię ale na pewno nie będzie to już żel pod prysznic


Komentarze

  1. jakość proporcjonalna do ceny:)) ale swoje plusy ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja ;) ale jakby miał ciut więcej plusów to bym sie nie obraziła :d

      Usuń
  2. A próbowałaś tego olejku z Isany pod prysznic ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jeden i też był kiepski:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny