Ogłoszenia parafialne :D HA



Wypiłam już kawkę,nakarmiłam Tośkę,zaraz zasiądę do czytała ale póki co oglądam serial.
Ano właśnie od tego roku,czyli odkąd odkryłam www.kinomaniak.tv czy www.kinolive.pl cały czas coś oglądam,filmy to norma ale seriale wciągają tak że mogę oglądać je całymi dniami,przez mój komputer przewinęły się już:
*chirurdzy
*gotowe na wszystko
*plotkara ( nie wciągnęła mnie za bardzo)
*słodkie kłamstewka
*pamiętniki wampirów
*przyjaciele ( ach chyba najlepszy ze wszystkich,pokochałam bohaterów i każdy odcinek sprawiał mi niezłą radochę :D,polecam go najbardziej )
*Kości ( od wtorku) wciągnęły mnie :D

a z nowości i do tego jeszcze polskich!! O_O doszli:
*lekarze (och no wiem że to podróba chirurgów ale jak na Polskę wcale nie taka marna )

Ale dobra dobra miało być o czymś zupełnie innym ano między innymi jutro jest upragnione,wyczekiwane spotkanie świętokrzyskich bloggerek łiiiiii <fanfary> ,jakaż to mnie radość wypełnia hahah
a za ok. tydzień po nim pojadę zobaczyć się z dziewczynami poznanymi na wizaz.pl  w celu zapoznania się bo razem będziemy uczęszczać na studia.....mało tego jest też parę bloggerek z Kielc (pomijając spotkanie jutrzejsze) z którymi również chciałabym sie zobaczyć ;)

tak więc, (nie zaczyna sie zdania od "tak więc" ale mniejsza ;) ) Wrzesień to miesiąc w którym poznam wielu ciekawych ludzi,jestem tego pewna :D

I tak to miał być post o włosach i pierdołach z nimi związanych a wyszły ogłoszenia parafialne :D hah no właśnie cała Justyna


Komentarze

  1. Ach "Lekarze" byłam dwa dni jako statystka a tym serialu bo to w moim mieście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam sie w serialu Lekarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę i jak co roku , obiecałam sobie że będe oglądać jakiś serial i znowu klapa ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo, uwielbiam lekarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzimy się jutro, kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny