Włosy #1

Hej ;) Staram się  nadrobić z "recenzjami" tych rzeczy które chciałam wam pokazać wcześniej czyli zanim dostałam prezenty na Spotkaniu. Tak więc dziś kolejny kosmetyk :)

Syoss odzywka do włosów suchych i zniszczonych ;) Na pewno nie polubią jej zwolennicy życia bez sylikonów ale ja jeszcze nie zdecydowałam się na tą metodę więc śmiało używam,chociaż przyznam się że sprawdziłam w składzie jakie sylikony występują i są tu te łagodniejsze także można odetchnąć z ulgą ;)

Za co sa lubię:
*niesamowicie wydajna,wystarczy kropelka wielkości grochu na całe włosy
*mam problem z rozczesywaniem a ona świetnie sobie z nimi radzi
*włosy milsze w dotyku i w moim przypadku bardziej puszyste
* na promocji kupiona za 8 zł
*nie trzeba trzymać jej nie wiadomo jak długo na głowie ;)


Używam dłuższy czas,nie mam większych zastrzeżeń
ALE JESTEM CIEKAWA WASZEGO ZDANIA ;)

Komentarze

  1. Fajnie, że się sprawdza u Ciebie, ja jednak w ogóle nie używam silikonów i moje włosy to kochają:D

    OdpowiedzUsuń
  2. od dłuższego czasu zastanawiam się czy nie przejść na ta metodę ale jakoś nigdy nie mam czasu żeby skompletować sobie taki "zestaw pielęgnacyjny" ;) jesli coś polecisz chętnie posłucham :D

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat kupiłam odżywkę Syossa bez silikonów :P też się świetnie sprawdza, nareszcie nie mam kołtunów po umyciu głowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam akurat tej bo z tej firmy kupuję tylko te do włosów farbowanych :) uwielbiam zarówno szampony jak i odzywki choć bardziej w tych starych opakowaniach "z silikonami" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam odżywki z tej firmy kiedyś. Również kupiłam w przecenie bodajże w Rossmanie i nie byłam jakoś specjalnie zachwycona. Włosy lepiej się rozczesywały ale niestety nie pachniały :(
    Jednak ludzie chwalą sobie tą markę. Mi niestety nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za 8zł to też bym wypróbowała jednak przy moich włosach kropelka to chyba na grzywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana nominowałam Cię do So Sweet Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny