Urodzinki Mojego :*

WITOJCIE DZIEWUSZKI :D

Ja po tym jak pozmieniałam w pokoju czyli zrobiłam przemeblowanie czuję się o niebo lepiej,taka mała zmiana ;) a chciałam wam powiedzieć że 9 września mój miał urodziny.Jesteśmy ze sobą już dość długo więc lista rzeczy które mogłam mu sprezentować coraz bardziej sie skraca. Postanowiłam zrobić Torcik. 
Kto mnie zna ten wie, że żadna ze mnie kucharka hahah nie nadaje się do takich rzeczy więc to był dla mnie nie lada wyczyn. I prócz sporej paczuszki z rzeczami do pielęgnacji którą ode mnie dostał...... dałam mu też takie oto moje pierwsze dzieło :D
Skitelsami się ostatnio zajadał więc pomyślałam że będzie zabawnie gdy ich użyję :D

Komentarze

  1. super z tymi Skitelsami :D śliczny tort :) i pewnie bardzo smaczny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki:) bardzo fajnie wyszło, ciekawe czy tak samo smakowało :) hihi fajny pomysł ze skitelasmai:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny