Szklany pilnik do paznokci-Donegal

Jako "tipsiara" ( ble nie lubię tego określenia) zawsze używałam pilników papierowych o różnej ziarnistości i kształcie bo po prostu są "najszybsze" i najodpowiedniejsze to takich zadań gdzie np. trzeba uzupełnić paznokcia i "zetrzeć" żel.
Na spotkaniu bloggerek zostałam obdarowana takich oto cudeńkiem. Nigdy wcześniej nie używałam pilników szklanych,chodź sama nie wiem czemu. Chyba dlatego że zawsze miałam zapas co najmniej 5 papierowych i to o różnej gradacji więc nie miałam takiej potrzeby.

Podeszłam do niego bardzo obojętnie jednak od razu go pokochałam ;)
*jest duży
*ładny wygląd
* nie rozdwaja paznokci
*pięknie ściera
* łatwy w utrzymaniu ( higiena)

Pilniki szklane są stosunkowo drogie, wynikło z mojego rozpoznania po sieci :D ale myślę że warte są swojej ceny bo gdy będziemy do prawidłowo używać może nam posłużyć bardzo długo.

Ja Pilnik Szklany z firmy Donegal mogę śmiało polecić ( myślę że jest nawet fajnym dodatkiem do jakiegoś kosmetycznego prezenciku :D ach jestem inteligentna haha ). Mam nadzieję że mój posłuży mi długo a jeśli nie to kupię następny :D ale tylko ten bo podoba mi się jego wielkość ( bez żadnej manii ;) )

PS. To że dostałam go za darmo nie miało żadnego wpływu na moją opinię



Komentarze

  1. jestem fanką szklanych pilników:)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szklane pilniki:) Swój pierwszy kupiłam rok temu i do tej pory świetnie piłuje, więc w sumie opłacało się zapłacić więcej a jeśli się nie stłucze to można mieć go bardzo długo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mialam tego pilniku ale lubie donegala :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że u Ciebie ma również dobrą opinię :) Uwielbiam go,choć szczerze nie sądziłam że chociaż polubię i zdecydowanie jeśli się zepsuje zakupię następny ale tylko ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam pilników papierowych, bo najszybciej nimi skraca się paznokcie (mam naturalne), ale zawsze na wykończenie piłowania używam szklanego, bo pięknie wygładza krawędzie. Muszę sobie teraz kupić nowy, bo mój niestety w wyniku upadku pękł na pół :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory myślałam, że najlepszy szklany pilnik to ten od for your Beauty, ale teraz kusi mnie aby wypróbować Donegal. Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem i do komentowania :) http://cruel-opinion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny