Spotkanie Świętokrzyskich bloggerek ;) łiiii

Hej Dziubaski :*  Siedzę,odpoczywam,gardło boli ale motywacja nie zanika i postaram się dziś napisać parę postów na "zaś"

A dziś mała relacja ze spotkania :) Wiem że zdjęcia widzieliście już po kilka razy więc najpierw troszkę gadaniny ;)
Po pierwsze ogromnie się cieszyłam na spotkanie z dziewczynami które podziwiam,tak właśnie,podziwiam na blogspocie. Zobaczenie tych piękności na żywo było stresem i świetnym przeżyciem.
Po drugie (gdyby nie mój chłop ;) ) posiedziałabym dłużej,bo im dłużej siedzieliśmy tym lepiej się nam gadało i tym luźniej każda się czuła.
Po trzecie pokłony dla organizatorek które zebrały nas wszystkie,zadbały o dobre samopoczucie i przekazały nam cudowne prezenty od firm ;)
Ach :D no cudownie czułam się w towarzystwie gdzie każdy wie co to jest blog bo wierzcie lub nie ale tu gdzie mieszkam bywa różnie,jedni reagują na prawdę sympatycznie a drudzy patrzą na Ciebie jak na osobę której nikt nie słucha więc wypisuje bzdury w internecie.
Po czwarte ;) dziewczyny zainspirowały mnie do wizażu ( korzystałam z niego owszem ale jakoś sporadycznie) oraz do lekkich zmian w życiu kosmetycznym :D


Spotkanie odbyło sie  w Choco Obsesion przy ul.Św Leonarda15
Fajne miejsce,obsługa ;) i dobra kawka :) a że będę częściej w Kielcach to pewnie jeszcze tam zajrzę 
Ciut zdjęć ;)











 Blogi DzieUUszek :D


Prezenty od firm:
*Farmona
*Paese
*Igruszka
*Donegal
*Hean
*Vipera
*Mariza
Dziękujemy bardzo ;)

(banery wraz ze stronami znajdziecie po lewej ;) )

A co dostaliśmy już w następnym poście ;*



Komentarze

  1. CUDOWNE SPOTKANIE :) Śliczne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie, ze Ci sie podobało i że zainspirowałyśmy Cie za malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie mogłam być, zawsze chciałam pójść na coś takiego, musiało być świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że zorganizowałyście sobie takie spotkanie. Musiało być ciekawie:) a co to za prezenty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa prezenty już w następnej notce pokaże ;) bo jest trochę tego

      Usuń
  5. Mam nadzieje że uda mi się być na kolejnym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spotkanie ja nie lubię swoich zdjęć no ale czas się przyzwyczaić ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny