Po naszym "sabacie czarownic" :)

w bardzo małym skrócie powiem tylko : Kobitki ze świętokrzyskiego to kobitki ze świętokrzyskiego,piękne ,zgrabne i powabne :D Za to właśnie kocham blogspota,można poznać wspaniałych ludzi, spędzenie czasu w waszym  towarzystwie dziewczyny to sama przyjemność ;) Jutro głęboka relacja :D

* wszystkie dzieuwszki które mają jakieś zdjęcia proszę wysyłajcie mi je na e-mail   justyna_okienko.blogspot@onet.pl

* a jeśli nic nie macie a chcecie jakieś ode mnie ( chociaż mój aparat cudów nie porobił :D ) też piszcie ;)

Pokłony dla:
dałyście czadu z prezentami :D


Komentarze

  1. szkoda ze u mnie nie spotkan bloggeek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być fajnie :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze kolo mnie nie ma takich sabatów :D Masz świetnego bloga, dodałam oczywiście do obserwowanych i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sie cieszę, że Ci sie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się czarownica z sabatem czarownic skojarzyła :) ale wolę nie wywoływać wilka z lasu :D Świętokrzyskie kobiety są na prawdę genialne :D miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny