odbiegając od kosmetyków

Hej Dziubaski ;)

Odbiegając od tego że na dobre zmienili nam interfejs i większość jest z tego powodu wkurzona ( ja też )
Nie wiem jak to możliwe ale wszystko się może zmienić,wszystko! I nie chcąc nic zapeszać bo jestem tak niezdecydowanym człowiekiem że u mnie nic nie jest pewne powiem tylko....może w końcu dojdę do porozumienia z samą sobą ;)
Z nowych wiadomości, mam ciężarną kotkę.Tak,doszło do tego że Tośka puściła się z jakimś dachowcem,tłumaczenia jej że nie jest pierwszą lepszą nic nie dały ;)
Jutro jadę pstryknąć zdjęcia, samotna jazda samochodem...lubię tak :D

Komentarze

  1. Nie denerwuj się kochana nie denerwuj :)
    Tłumaczenia nic nie dały ? Aż te kocice dzisiejszego wieku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie pokaż kociaczki jak już przyjdą na świat! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam kota, za to wiele psów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wciąż mam stary interfejs, nie chcą mi zmienić;-P

    Uwielbiam kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo mi się jeszcze interfejs nie zmienił albo ja mam taki już "nowy" od początku bo u mnie żadnych zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co to jest interfejs?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie trochę racji miał, pewnie źle trafił, ale po prostu ukuło mnie to, że uogólnił i wszystkich jedną miarą mierzy... :))

    LikeaHater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny