Naklejki do paznokci -Donegal

Naklejki do paznokci,jednych odstraszają a dla drugich jest to prosty i szybki sposób zrobienia cudeńka na swoich paznokciach. Ja nie używałam nigdy naklejek na całe paznokcie,zazwyczaj były to jakieś pojedyncze kwiatki,motylki czy inne pierdoły z których nie byłam zadowolona. A to mi się zadzierały a to wytrzymywały dzień czy dwa,strata czasu i pieniędzy.
Mam małą płytkę paznokcia i obawiałam się że będą za szerokie ale są idealne.
Prostosa przyklejania ich też mnie zaskoczyła ale możliwe że posiadam już trochę wprawy w ozdobach do paznokci bo często mam do czynienia z na prawdę małymi pierdółkami do pazurów


Tu po oderwaniu zbędnej części ale przez piłowaniem brzegów


A Tu Tydzień po naklejeniu 
po 1 chwała lakierowi z Paese
po 2 naklejki są nieziemsko wytrzymałe


Sprawdzałam takie inne wzory są dostępne na stronie Donegala, wybór z tej serii jest dość mały ale wypróbuje wszystkie ;) Narazie jestem przekonana tylko do tej  i do naklejek na "całe paznokcie" 
Ogółem: Jestem bardzo zadowolona i kupię ponownie bo wyglądają nieziemsko

PS. To że dostałam ten produkt za darmo nie wpłynęło w żaden sposób na moją opinie 



Komentarze

  1. Ładnie się prezentują. Ja swoje oddałam szwagierce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę je w końcu zaaplikować;-) Ładnie wyglądają u Ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow tydzień wytrzymały:) już się nie mogę doczekać jak je spróbuje, czekam aż pazurki mi trochę urosną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej rewelacja a nie liczyłam,że aż tak :) Paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie byłam przekonana do naklejek na pazury :D ale zostałam mile zaskoczona

      Usuń
  5. Hello dear, like this?

    I wish you a good weekend. Congratulations on your blog, I like it a lot.
    is very beautiful.When you have time come and visit my blog too

    http://couturetrend.blogspot.it/

    I'm on facebook too, with a page refreshed all day.

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    I hope your visit, Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wygląda :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pieknie te wygladaja ! Musialabym sobie takie sprawic :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny