I♥Ziaja #3


MASŁO KAKAOWE  (mleczko do ciała)

Hej Dziubaski ;*
A oto kolejny mój faworyt z Ziajki ;) Czym mnie skusiło i kiedy??? Skusił mnie zapachem i ceną. Zawsze używałam wersji w takich małych słoiczkach,uwielbiałam je choć zdania na jego temat mogą być podzielone. To MASŁO KAKAOWE możemy kupić w wielu  opakowaniach i o różnym zastosowaniu
Ja ostatnio zakupiłam taki oto specyfik ꜛ.

Plusy:
*pompeczka!! (gdyby wszystkie produkty na świecie miały pompki kobietą żyło by sie lepiej :D )
*konsystencja
*zapach
*działanie ( ładnie nawilża,choć efekt nie jest długotrwały)
*cena

Minusy: ( dodam jeśli przy jeszcze dłuższym stosowaniu wystąpią )


Komentarze

  1. Ta seria kakaowa bosko pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sama sobie zafunduję, bo widzę, że jesteś bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ;) jestem zadowolona a najbardziej z tej pompki hahah ;) podchote tylko rach ciach i już mam produkt na rękach,nie musze odkręcach,przechylać odtsawiać... ;)

      Usuń
  3. uwielbiam balsamy ziaji, najlepsza jest w nich pompka, mega wygodna sprawa przy balsamowaniu gdy ma się śliskie ręce :D


    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :*
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą ziajke chociaż musze przyznać ze jest malo wydajna:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ja leń do balsamów do ciała! Ale fakt - pompeczki powinny być zawsze:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny