Był wyjazd :)

Hejoooo ;) Piszę do was wieczorkiem bo dziś cały dzień robiłam przemeblowanie i sprzątałam w pokoju :P nabrałam nowej energii po tym jak wróciliśmy z wyjazdu. A powodem był malutki Skarbek rodziny który nosi imię Sandrusia ;*



Kochana kruszynka od której nie mogłam oderwać oczu i już tęsknie. Chwile spędzone z rodzina są najcenniejsze,było nam bardzo miło spędzić z nimi wszystkimi czas :* Jeśli tylko damy rade  to może do końca roku jeszcze zajrzymy do kochanej Częstochowy :) 

A od ciotki i wujka malutka dostała taki oto pampersowy torcik :D

Takim słodkim akcentem  życzę wam dobrej nocy
*czekajcie na recenzje kosmetyków które napisze w najbliższym czasie
*macie  muzyczkę :D


Komentarze

  1. ale ona przesłodka! i jaki tort dostała :D jeszcze takiego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny