;)


Witajcie ;) !!!
aaaaa wrzesień ;) nadszedł taki czas kiedy ja we wrześniu jeszcze odpoczywam ;) (przynajmniej od szkoły) ale wam życzę przyjemnego rozpoczęcia nauki i żebyście jako tako przebrnęli przez te 10 miesięcy. Ja muszę wreszcie ruszyć dupsko do pracy,to były pierwsze tak długie wakacje i  chyba jedyne w życiu. Rozmowy z moim Tatkiem napawają mnie taką radością i optymizmem że mam ochotę przenosić góry,w pewnym sensie ma racje z tym co mówi i trzeba wszystko wprowadzać w życie.

Ja dziś znów oglądałam świetne filmy i również się z wami nimi podzielę,czekajcie cierpliwie :D
Trzymajcie się ciepło (zima coraz bliżej :D )

Komentarze

  1. Cieszmy się odpoczynkiem, póki możemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje wakacje tez te były najdłuższe ale pracowite dość ;) Zaczynasz teraz studia?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczne oczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety szkoła się zaczyna. przynajmniej dla mnie :) Chodziłaś do szkoły w Kielcach?

    OdpowiedzUsuń
  5. No to odpoczywaj póki jeszcze możesz ;) A ja muszę przetrwać ~8 miesięcy, a później też mnie czekają takie długie wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog!!
    Obserwujemy na wzajem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Och ci studenci:D Co za fart :D

    +Zapraszam na mojego bloga http://dziwnainaczej.blogspot.com/. Jest to ogólnie blog o moim życiu, choć zamieszczam także krótkie opowiadania. Czemu warto na niego wejść, bo jest dziwny inaczej, duża dawka muzyki i fotografie mojego autorstwa. Zachęcam do komentowania i dodawania do obserwatorów. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, mnie szkoła czeka już od dzisiaj..

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarz :)
    echh..no i zaczęło się wczesne wstawanie;/

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, Tobie również powodzenia za ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam długie jesienne wieczory, gdy siedzę w domu z dobrą książką:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że nie tylko ja muszę się ruszyć do pracy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny