Troszke zabawy

W czasie deszczu dzieci sie nudzą....znacie to?? Pogoda jest nie do ogarnięcia,raz wychodzi słońce raz burzowe chmury. Nie pozostało nic innego jak siedzenie w domu. Ja spędzam ten czas następująco: Oglądam komedie z lat 90-tych i uwaga: robię charmsy z modeliny Hahah nie mam pojęcia co mnie napadło ;) stara dupa jestem  a już drugi dzień siedzę i coś tam sobie dłubie w tej modelinie. Tu macie mały pokaz co mi wychodzi z tego:


Buziaki ;*

PS. Nadal mam manię wysyłania pocztówek ;) więc jeśli ktoś by chciał to niech poda mi swój adres zamieszkania + nazwę bloga na e-mail.... jeśli chcecie to dorzucę wam po modelinowym pączku :D haha

Komentarze

  1. Świetne *O*
    Ja nie mam talentu do takiego czegoś:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ;ooo ! ja Ci chętnie podam adres zamieszkania,ale nie tak publicznie :D:D
    wiec zaraz wyśle maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajciu one są Piękne !!! :)) Pozdrawiam gorąco w wolnej chwili zapraszam do Siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. HAhaha, oj znam ten problem z pogodą ;< Genialne pączusie! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbym miała talent, to też bym polepiła :D ale też będę dzisiaj/jutro tworzyć - kartkę imieninową dla mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie,ja nie umiem tak tworzyc ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne pączusie ♥♥
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie ci te pierdółki wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny