Troszke kucharzenia ;)

Z reguły nie gotuję,nie wiem czemu po prostu nie lubię. Mam czasami naloty że zdarza mi się coś upichcić ale wtedy jest to coś wymyślnego, co np. znalazłam w gazecie czy na internecie. Ostatnio wyczytałam przepis na "Torcik naleśnikowy po amerykańsku" a że ja za słodkim jak miś za miodem to heja. Ja uprościłam swój przepis bo naleśniki przełożyłam tylko bananami które zalewałam po kolei czekoladą ale  można przekładać go na zmianę dżemem,truskawkami,jagodami czy czymkolwiek chcecie. Naleśniki z przepisu wychodzą genialne bo w smaku przypominają mini omlety,są grube,puszyste i słodkie. Mojemu K. tak posmakowało że już prosi mnie żebym zrobiła następny,wam też polecam,Torcik jest przepyszny i sycący ;)

buziaczki :**

Komentarze

  1. Widziałam gdzieś przepis ;)
    omoomomomm.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam gotować :)
    torcik wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie pyszności, daj trochę:D
    albo nie, na diecie jestem:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malutki kawałeczek na pewno by nie zaszkodził :) a na prawdę warto

      Usuń
  4. jezuuuu, ja tu mam grypę żołądkową a Ty takie zdjęcia wrzucasz??? mimo wszystko pochłonęłabym na raz i pewnie bardzo bym żałowała później xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smacznie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,kolo 14wrzesnia w Kielcach. miejsce jeszcze musimy uzgodnic bo niewiadomo ile nas bedzie ale kolo 15 juz mysle na bank :) ciesze sie,ze przyjedziesz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaa jak to wygląda cudownie! musiało być przepyszne :)

    dopiero zaczynam: www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda i na pewno świetnie smakuje!
    Dzięki za odwiedziny
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podaj przepis koniecznie ! ; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny