Sukieneczka + internetowe inspiracje

 Witajcie! Jest i kieca niestety okazało się że zdjęcia sukienki są albo w kiepskiej jakości albo nie ma ich wcale ale wyszperałam coś  ;) Co u was? Ja tak uzależniłam się od blogspota że wchodzę na wasze blogi kilka razy dziennie i powiem wam że to jedna wielka kopalnia wiedzy ( jak dla mnie) modowej, kulinarnej i życiowej ;) Co do Kucharzenia to może jeszcze dziś napisze posta " o moim pichceniu" ;) Jak narazie chciałam wam coś pokazać a mianowicie:

Znalazłam stronę która dla mnie, no nie wiem do czego ją porównać ale jestem zauroczona jej stylem,pomysłem,forum i oczywiście korzyścią czyli mnóstwo inspiracji. Strona jest jak Loveit.pl tyle że ogranicza się tylko do outfitów ;) dla mnie cudo.A jeszcze fajniejsze jest to że można podpatrzeć niezłe wdzianka dla chłopaków i całe zestawy,na prawdę coś cudownego Już założyłam sobie konto i wam też polecam ;)
www.modnapolka.pl wizytówka po lewej stronie.

Do napisania kochani ;*

Komentarze

  1. Witaj ;)
    Gdybyś była zainteresowana, to na moim blogu trwa aktualnie konkurs z La-Belle.pl, gdzie możesz bez trudu wygrać fantazyjny naszyjnik kolię/kołnierzyk. ZAPRASZAM! ;)
    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-la-bellepl-do-zgarniecia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukienka :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kieca jest piękna! :D i ten kolor - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu wieś i ogród nazywasz "RANCZEM"??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz odpowiadałam ;) nie wieś i nie ogród. Ranczo bo spotykamy sie tam całą rodziną nazwa pasuje do tego miejsca ;)

      Usuń
  6. Ranczo to jest raczej gospodarstwo rolne, hoduje się tam bydło ;) Więc w żaden sposób nazwa nie pasuje . Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe co Cię tak bawi ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej cieszy,fajnie mieć własnego hejtera ;) pozdrawiam i dziękuję za wszelkie uwagi ale też ostrzegam że więcej twoich komentarzy nie będę akceptowała.Twoje opinie nic nie wnoszą do mojego bloga ;)

      Usuń
  8. Justynko nie przejmuj się takimi głupimi komentarzami :) to zapewne jakaś zazdrosna małolata. nazywaj sobie wszystko jak chcesz i olej system :) A :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny