nananana

Bardzo spokojny poniedziałek ale ten tydzień nie będzie udany.Czasami po prostu się to wie ;) 
Zaczynam dziś czytać "Białą Gejszę" i nic poza tym. Skoro i tak codziennie oglądam film albo nawet parę  ( ach ten wakacyjny czas) to postanowiłam sie z wami nimi podzielić ;) Mam dla was parę propozycji

Coś z gatunku dramatu-komedii:
"Kobieta na skraju dojrzałości"
Mocniejszy horror:
"Jezioro Mungo"
I prawdziwa komedia czyli coś z lat 90 ( kochane lata w których powstały najlepsze filmy jak dla mnie):
"Przygoda na Rybach"






Komentarze

  1. Zaciekawił mnie ten pierwszy, obejrzę go sobie niedługo;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wiem, że ten tydzien dla mnie nie będzie udany ;)
    Mnie również ciekawi pierwszy film ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie komedia "Przygoda na rybach" :)
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny