Muzycznie ;)

Moje upodobania muzyczne zmieniają się cały czas. Człowiek się rozwija i na różnym etapie inaczej "czuje". Chodzi tu o Dubstep. Słyszałam o tym gatunku dużo razy ale przyznaję się że nigdy jakoś bardzo się tym nie interesowałam,wystarczała mi moja Lana Del Rey oraz od czasu do czasu jakiś Rap. A kto u mnie zaszczepił tą chęć?? :D ano ostatnio dużo przesiaduje ja YT oglądam vlogi czy po prostu oglądam moje ulubione kanały. Takim  sposobem trafiłam na paru przezabawnych gości, przykładowo "MultiGameplayGuy" młody chłopaczek ale miło się go ogląda... i to u niego na vlogu usłyszałam pierwszy raz takie brzmienia. Macie przykładowe Filmiki:
Obecnie Jaram sie Dubstepem i prawdą jest to że nie da się słuchać go cicho ;)
Od razu mówię i doskonale wiem że nie każdemu się ten gatunek spodoba bo to kwestia gustu no i najważniejsze to poszerzania horyzontów ;)
Składanka która cholernie mi sie spodobała to:
Zostawiam wam z tymi nutkami a wy wypowiadajcie się czy też wam sie spodobała czy ten gatunek w ogóle wam nie odpowiada ;) ( od 17 minuty ♥♥♥)
Trzymajcie się ;*

Komentarze

  1. Lubię lekki dupstep jak Omen itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś słuchałam strasznie dużo muzyki elektronicznej i dubstepu właśnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny