Moi Pupile ;)

Wszyscy znają już Tośkę,moją kocice którą kocham nad życie między innymi za to że ratuje mnie przed atakami myszy,szczególnie teraz gdy pchają się one do domu ;) Ale muszę powiedzieć że moją miłością są również psy...i tu akurat mam dwa,jeden to Drops ;) kundel który jest  z nami już trzy lata,mieszka w domu więc w połowie zachowuje się jak człowiek,jest bardzo inteligenty "jak na psa" powiesz mu np. połóż się jeszcze spać" to pójdzie do koszyka spać a gdy powiesz "idziemy się kąpać" to będzie zaglądał do wanny i patrzył jak napełnia się wodą ( swoją drogą uwielbia się kąpać). Na samym początku rodzice byli przeciwni jakimkolwiek zwierzętom w domu,jednak tak pokochali dropsa że uważam że nie są w stanie bez niego żyć,szczególnie mama :*   Jak na małego psa przystało,potrafi narobić dużo hałasu,nie pozwala nosić dzieci na rękach w swojej obecności bo uważa że może stać im się krzywda.Prócz tego nie można pozaczepiać mamy czy taty bo zaraz rzuca się z zębami...nawet nie chce myśleć co by było gdyby ktoś obcy ruszył kogokolwiek z domowników O_O wiecie jak to jest "małe a zadzioooorne". Mamy też drugiego psiaka,przesiaduje on na podwórku i pilnuje podwórka,jest już dość długo z nami ale ostatnimi czasy próbuje dać mu dużo miłości i dopieszczać go jak tylko mogę.Jest dość zabawny bo swoją miłość okazuje w sposób uroczy mianowicie staje na tylnych łapach a przednie opiera o mój brzuch i czeka na pieszczoty. Za niego już całkiem nie mogę ręczyć bo jak to pies podwórkowy nie przesiaduje cały czas  z ludźmi więc ciężko byłoby go opanować  .Kocham i psy i koty jednak psy są najlepszymi przyjaciółmi człowieka a koty zawsze będą chodziły własnymi ścieżkami. Ostatnio zastanawiałam się nad hodowlą,mam wszelkie warunku do czegoś takiego jednak sama do końca nie wiem jak potoczy się moją przyszłość ;) Kocham wszystkie psy czy to kundle czy rasowe,nie robi to dla mnie różnicy.Zawsze gdy widzę bezdomnego mam ochotę go przygarnąć ale wtedy wkracza mama i chociaż sama też kocha psy,stopuje mnie mówiąc że "wiem że Ty byś wszystkie wzięła ale kto je będzie karmił" Fakt faktem jakiekolwiek zwierze w domu to wydatek a uwierzcie mi że psy to chyba największy. Karma,domki,koszyki wiklinowe,gryzaki,miski,smycz( w przypadku dropsa to już czwarta lub piąta) obroża,szampony,szczotka,szczepionki a im większy pies tym większe koszty.
Chociaż pieniądze i ich wartość znikają gdy leże schorowana w łóżku a drops powoli przychodzi,wskakuje po cichu  na łóżko,patrzy na mnie tak jakby chciał powiedzieć "wiem że Cie boli" i tuli się do mnie :) Jest też mnóstwo zabawnych sytuacji np. czasami lubi chować swoje zabawki czy gryzaki w szafach na dnie jakichś ciuchów...zabawnie gdy wyciągasz sweter a wraz z nim wylatuje piłka dropsa O_O hahaha
Natomiast Kociaki mają coś w sobie że zawsze Cie rozbawią,choćbym nie wiem jak była smutna to gdy przyjdzie Tośka i położy się na parapecie,na fotelu,czy wejdzie do torby i zrobi to w taki sposób jakby miała na wszystko "wyj*bane" to człowiek nie może wytrzymać :)
Serce mi się kraja gdy oglądam filmy ze schroniskami bo dobrze wiem że nie ma "prawidłowo funkcjonujących schronisk" i wiem że każdy z tych psów trafił tam z tego samego powodu..'nikt go nie kochał'. To na prawdę przykre gdy tak cudowne zwierzęta które potrafią dzielić z nami chwile szczęścia i smutku zostają same,gdy nie są już nikomu potrzebne są po prostu wyrzucane na bruk. Nie będę wspominać o ludziach którzy zostawiają psy przywiązane przy drzewach na krótkich sznurkach!! lub o takich którym znęcanie nad zwierzętami sprawia radość.
Pamiętajcie że Psy i Koty potrzebują miłości i ciepła tak jak ludzie,nie traktujcie przygarnięcia takiego zwierzaka jako zabawę czy przygodę,bo dla nich na prawdę wiele znaczycie!Może nawet więcej niż możecie sobie wyobrazić
 Dropsik

 Tośka
 Młoda Tośka ;)
Ramzes (pies rodziny) na Ranczu ;)

Sie rozpisaaaałam :D ho ho ho jak nigdy,jeśli ktoś dotrwał do końca to chwała mu za to ;) Trzymajcie się ludziska :*

Komentarze

  1. jejku jakie słodziaki ! *-* chciałabym takiego kotka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kochane :)
    Sama ma zwierzaczki i bardzo je kocham <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejszy jest Ramzes, bo lubię duże zwierzęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam mieć rudego kota, ale nie było mi to dane. Zazdroszczę Ci takich pupili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zwierzaki! ;D
    a kociaki to już w ogóle skradły moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tosia jest najlepsza :D a z Ziaja to dobry jest tonik ogórkowy, taki bardziej odświeżający :) ale ja i tak będę już tylko zamawiać te z Pro, bo jest mega różnica w działaniu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam rude kociaki :3 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać psina kocha swoich właścicieli :P

    Mój kot tez ma manie leżenia w torbach xD

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziaki :d

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba pierwsze zdjęcie kociaka :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko jednego psa. ;) Mieszkam w bloku, więc większa liczba zwierząt raczej by się nie zmieściła w tym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziakii ;D

    Obserwuję i liczę na rewanż ;DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie psa genialne! :)

    U mnie jak codziennie o 20:00 nowy wpis :)
    http://likeahater.blogspot.com/2012/08/czwartkowy-hejting-gowno-pod-nosem.html
    Hejter.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też miałam kiedyś całe sztuczne rzęsy (jeszcze gdzieś leżą), ale irytowało mnie ich doklejanie, zawsze wychodziło krzywo i traciłam na to dużo czasu. Z tymi nie mam takich problemów i myślę, że jak trochę poćwiczę dojdę do perfekcji w ich aplikacji:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny