Inspiracja

Mam mały zastój. Zaczęłam przelewać wszystko na papier. Znalazłam swoje wymarzone miejsce w domu gdzie mogę sie wyciszyć,pomyśleć,zastanowić sie i zrelaksować ;) a jest to nasz nowy Taras. Wczoraj na nim wysprzątałam,potrzebne jeszcze wygodne legowisko,kilka świeczek i mogę tam nawet nocować. Widoczki ciut z góry na własne podwórko też dają frajdę hahah...... A ostatnio mama zarzuca mi że ciesze się z byle czego,ale tak jest.....czerpię energię nawet z drobnostek i mało znaczących dla normalnego człowieka rzeczy :)
+zaczęłam interesować się Japonią
+ pogłębiam swoją wiedzę o psiakach
kocham zwierzęta...najlepszym dowodem na to są dwa psy i kot ;)
buziaki kochani,poczekajcie aż wrócę z nową energią i inspiracją :*



Komentarze

  1. Hey,

    spotkanie 14go mniej wiecej wstepnie o 18:00,dokladnie niewiadomo gdzie bo zobaczymy ile dziewczyn sie na pewno zadeklaruje ;) Jesli tez jestes chetna i pewna przybycia to napisz mi swoje imie,nazwisko,wiek i adres bloga lub jakis kontakt oprocz maila do szybszej komunikacji na zuzanna.wizaz@wp.pl. zadne wiadomosci nie beda nigdzie podane, a te info sa potrzebne do zrobienia plakietek ;)

    buziaki,

    Zu

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. i daj znac o spotkaniu blogerek oczywiscie,mozesz ode mnie skopiowac to foto rysunkowe,bo im wiecej nas bedzie tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcie! :D

    Obserwujemy?
    szafa-adki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcie:))
    bardzo mi się podoba

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. regeneruj się i wracaj naładowana nową energią :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będziemy miały okazję się spotkać w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że cieszysz się drobiazgami :) w końcu takie drobiazgi tworzą pełnię szczęścia, jak się je wszystkie zsumuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no widać zaciesz na twarzy :D ja kocham mój taras, ale ilość pająków z dnia na dzień się powiększa i coraz mniej chce mi się tam siedzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  9. też potrafię się cieszy drobiazgami, ale ostatnio nie bardzo bo zbliża się szkoła ;c
    fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny