"Biała Gejsza" zaciekawiła was dużo bardziej ale "Drogi Książę z Bajki" już mogę wam ją polecić. Książki nie ocenia się po okładce ale okładka to połowa książki ;) + po przeczytaniu kilkunastu stron już wiem że książka jest dobra :) Połączenie sexu w wielkim mieście z plotkarą i odrobiną dziennika bridget jones.
Między czasie popijam kawkę i oglądam "słodkie kłamstewka" które tez polecam ;)

To przerażające jak szybko minął lipiec... ale jeszcze dwa miesiące ;)

Ogólnie moje szczęście trwa :D łii

Komentarze

  1. muszę przyznać ze zachęciłaś mnie do rpzeczytania obu propozycji:)a nigdy wczesniej o nich nie słyszałam!:)

    buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki, a połączenie tych trzech na pewno mnie skusi. Jak przeczytasz to prześlij mi pocztą, bo u mnie w bibliotece pewnie nie dostanę :P
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie skończyłam oglądać najnowszy odcinek Pretty Little Liars, czy jak tam - Słodkie kłamstewka :P kocham ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak miło wiedzieć że również oglądasz ;)

      Usuń
  4. ja czekam na najnowszy odcinek PLL z napisami ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi jak przyjemna lektura na weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No lipiec strasznie szybko minął. :) Ogólnie fajnego masz bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo tak lipiec minął baaardzo szybko! :O Zapraszam do mnie na konkurs. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. :)

    Zapraszam na http://swiat-cyzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę Drogi książę z bajki czytałam!!! Mega mi się podoba a zakończenia fajne :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny