Ślepa wiara w stereotypy oraz podążanie "za większością" jeszcze nigdy nie było dobre w skutkach. Można sie tak zatracić że zapomina sie o własnym życiu , jego celach i marzeniach. Dlatego ja mam WŁASNE cele które nie każdemu mogą się podobać (  i ma do tego prawo). Taka mała własna sentencja ale jakże treściwa.

Kielce dwa dni z rzędu mnie wykończyły. Po pierwsze  ludzie tam są tak zapatrzeni w siebie i niepomocni że jestem w ogromnym szoku. Składanie papierów w Komendzie zajęło mi dwa dni!!! Ale wreszcie to co najważniejsze czyli papiery,złożone. Teraz czekam na egzaminy.
+ nie znam nikogo  komu przyda sie bardziej niż mnie samodzielność. Wzięcie sie w garść i odpowiedzialność. Jestem tak cholernym leniem a te parę miesięcy zapowiada sie pracowicie. Z jednej strony strasznie  się cieszę że będę już w 80% samodzielna z drugiej jestem człowiekiem dość "ciężkim"


Zakopane to był piękny czas.Następnie Bałtów potem Chańcza...i to wszystko w jednym tygodniu,człowiek sie rozbestwia. A fuu

PS. farbnełam na czerwono końcówki ale już sie zmyły...a wezmę jeszcze raz :D hahah

Komentarze

  1. Ja też niestety jestem strasznym leniem :<
    Ja właśnie miałam zamiar sobie zrobić kolorowe końcówki w wakacje, ale chyba jednak się zdecyduję na pasemko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponetka na pewno nie zaszkodzi możesz zaszaleć ;) Ja mam końcówki i tak do ścięcia więc sie bawię kolorami :D

      Usuń
  2. leń to moje drugie imię. : D
    kocham sposób, w jaki piszesz. Czytelnie i z przekazem. : )
    buziaaaki, zapraszam do mnie! : DD ; *

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny