Hej kochani ;) Nasze byczenie sie przekracza wszelkie granice...jest trzeci dzień a ledwo żyjemy. Oczywiście podstawowe miejsca zaliczone, miło spędzony czas...na prawdę warto.Już teraz jesteśmy pewni że za rok też się gdzieś wybierzemy.
+połączenie bluzki ze zdjęcia z białymi gatkami baardzo mi sie podoba.
+ tylko wczoraj wyglądałam w miarę wyjściowo,po górach chodziłam jak czop ale było wygodnie :D twarz mi odpoczęła czego skutkiem jest jest nadmierne opalenie.

+ po powrocie zrobię wam może mini przewodnik ;) gdzie warto pójść i co zobaczyć.


Trzymajcie się kochani :*

Komentarze

  1. ładna bluzeczka^^

    u mnie losowanie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę Faux pas z tym czarnym stanikiem, nude byłby lepszy, ale sie nie czepiam ;d Spoko jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej do takich bluzek należy zachować kontrast ;)

      Usuń
    2. Mi się tam czarny podoba - odważnie i wcale źle nie wygląda.
      Poza tym każdy powinien ubierać się tak jak chcę a mieć styl
      oznacza bawić się modą.

      Usuń
    3. No przecież mówię że się nie czepiam. :) To tylko chodzi o to że według mnie za ciemny stanik :) Niech każdy się bawi modą jak chce jego sprawa ;d Dla mnie nude lepszy ;d + Mówiłam już że i tak mi się podoba ;d

      Usuń
  3. Widzę Krupówki w tle? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny