Finally a book

Coś co kocham czyli książki.Moim czytaniem chce zarazić każdego ale mimo to i tak mój K. nie chce czytać...a przynajmniej nie książki.Miałam chwilkę więc wpadłam do biblioteki i wybrałam dwie które wydały mi sie na ten moment odpowiednie czyli "Biała Gejsza" i "Drogi Książę z Bajki". Kiedyś czytałam tylko książki o tematyce kryminalnej czy thrillery....przechodziłam tez przez fantastykę... przez poszczególne okresy życia trzymałam się jednej tematyki, obecnie czytam wszystko. Myślę że ma na to wpływ rozwój moim poglądów i poszerzanie horyzontów. Moja wyobraźnia dzięki nim nie zna granic ;) co czasami jest uciążliwe ale jakże piękne.Książki zapowiadają sie ciekawie więc już zasiadam ;)...jutro z rana kawka i książka czy może być lepiej?? a no tak,może, w czwartek zakupy :D łiiii

bye bye dziubaski

Komentarze

  1. Uwielbiam wszytsko co zwiazane z Japonia wiec ta o Gejszy moze byc ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa i dobra książka, ach, cudownie! Mam nadzieję, że napiszesz po przeczytaniu czy są godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała Gejsza zapowiada się ciekawie. Daj znać, jak przeczytasz i zdaj relację ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam momenty czysto kryminalne czy fantastyczne :) A teraz bywa bardzo... różnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie czytam książek :> D
    ------------------
    zapraszam na mojego bloga:)
    dodałam do obserwowanych
    liczę na rewanż:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey - świetny blog ! Masz super styyl ;* Gratuluję tylu liczby wejść :)
    zapraszam też do mnie - beciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie szczególnie lubię czytać no ale jak się trafi coś naprawdę fajnego to oderwać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie "Drogi książę z bajki" :) Też lubię czytać ale zwykle nie mam czasu :( Obecnie mam jedną książkę, którą nie wypozyczyłam a kupiłam co jak na mnie jest baardzo dziwne ;P Przeczytałam ledwo 50/590 stron więc za dużo powiedziec nie moge ale planuje recenzje na blogu po skończeniu ;P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny