Zdjęcia robił mój K. ;*
Chciałam powiedzieć że noga cholernie mnie boli,robiłam okłady,używałam panthenolu,mama kupiła nawet maść nagietkową ale jest coraz gorzej więc jutro jadę do lekarza :( jednak nici z opalania dupska jedyne co mnie pociesza to urlop K. i wyjazd :) jeszcze 8 dni łiiii  Zdjęć zrobię mnóstwo a teraz wybieram sie na rower  ( co prawda mój już swoje przeżył ale jeździ :D )
PS. Lubie niespodziewane wieczory u mnie with A. i nasze rozkminianie nad filmami
+ dziubaski moje na poczcie będę dopiero jutro,nie mam pojęcia jak działa nasza poczta i kiedy kartki będą u was ale już niedługo ;)

Komentarze

  1. Koszula boska! Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś ? ;)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest u nas sklep z rzeczami a'la Japan Style,mają cudowne rzeczy ;)

      Usuń
  2. Spróbuj maści chłodzącej z SAFIRY :) I trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Jutro lecę do lekarza,aż boję sie czy nie dostanę opierniczu że tak późno

      Usuń
  3. bluzka jest piękna, a całość świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Mam nadzieję, że lekarz Ci pomoże. Straszne uczucie, jak noga boli ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wygladasz!:D świetna klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra notka! c: Masz ochotę na wzajemną obserwację? Tylko bez spiny :3 Jak znajdziesz trochę wolnego czasu wpadnij na mojego fan page: ~ facebook ~ Pozdrawiam, Poppy!
    p.s. podoba mi się tutaj c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spodnie *.*

    http://mealm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz świetną bluzeczkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowności ♥

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne letnie kolory, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny