Słonko Świeci

Korzystając ze słonka siedzę na podwórku,ciesze się pogodą i staram się nie wybiegać myślami dalej niż do 6 lipca. Wszystko sie tak zmienia że na prawdę człowiek nie może niczego planować bo to zwyczajnie nie wychodzi. Nie było mnie przez jakiś czas ale to z dziwnego powodu.Tak dużo myśli krążyło mi po głowie że nie byłam w stanie ująć tego w słowa. Prócz tego moje nastroje ostatnio miewają się różnie. Co odbija sie na moim K. a  On tak stara się żeby było jak najlepiej.
Kto czytał photobloga  wie  że ostatnio Justyna wzięła swoje grube dupsko w garść + cholernie jej to ciężko idzie...ale ooo
musi tu pisać częściej !!

Komentarze

  1. jaki uroczy piesek :))

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki ślicznyyy piesek. : D i Ty! xD
    zapraszam do mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pieski, śliczny i co najważneijsze bardzo ciekawy blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia pieska:)
    zapraszam na mój blog z rysunkami ubrań:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz
    a te jego oczyska.....;):) wiedzę ze nie tylko mój uwielbia się fotografować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny