Shiny Box cóż to za "cudo"

Jako że Kobiety kochają kosmetyki a gdy jeszcze ktoś nam powie że możemy je dostać zupełnie za darmo to jak przysłowiowe ćmy do szyby.  Wspomnę tylko że wybór w tego rodzaju "pudełkach" jest dość duży bo prócz ShinyBox mamy jeszcze GlossyBox oraz KissBox wszystko przywędrowało oczywiście z UK i cieszy sie u nas dużym powodzeniem. Jedyną różnicą między GlossyBox,KissBox a ShinyBox jest to że za te pierwsze musimy płacić...cena wacha się w granicach ok 50zł. Pomysłodawcy tego przedsięwzięcia obiecują nam comiesięczne kosmetyki które są dobierane specjalnie pod nas....nie wiem jaki to ma sens skoro pierwszego ShinyBoxa wszyscy dostali IDENTYCZNEGO a nie wydaje mi sie żeby każdy farbował włosy a kolor błyszczyka idealnie współpracował z każda cerą. Ale każdego zapewne zastanawia jedno. Jaki zarobek mają z tego pomysłodawcy ShinyBox'a ano to zostanie tajemnicą chociaż dociekliwe dziewczyny ponoć przeczytały regulamin i okazało się że jest tam wzmianka o naszych danych ( niestety nie zacytuje) ale chodzi mniej więcej o to że decydujemy się na wysyłanie naszych danych za granice ale oni za granicą nie gwarantują im ochrony . Nie wiem ile w tym prawdy. Ja również skusiłam sie na to pudełeczko jakiś czas temu jednak nie udało mi się uzbierać na pierwsze.
Tu macie mój link. http://shinybox.pl/?ref=3067f9b Działa to na zasadzie za każdą rejestracje z tego linku ja otrzymuje  5 ShinyStar ....na jedno pudełeczko potrzeba 100 ShinyStar. Dla dociekliwych po lewej stronie obrazek z odnośnikiem stoi już od dawna ;)

Komentarze

  1. Za jedną rejestrację z Twojego linku otrzymujesz 5 punktów ;)
    za uzupełnienie profilu 20 a za zamówienie ze strony z soczewkami itd 40 punktów co moim zdaniem
    jest bezsensu bo mało ludzi może sobie pozwolić na okulary przeciwsłoneczne za 300 zł -,-.
    Fakt faktem, że niby wypełnia się swój profil. Pisze się jaką mamy cerę itd a przyszło wszystkim to samo.
    Może tak będzie tylko podczas pierwszego pudełka... a jeśli nie to będzie trzeba im to jakoś zasugerować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym uzupełnieniem profilu to dobry pomysł mieli...z tymi okularami,masz racje..jakaś paranoja. + dziękuje za poprawke ;)

      Usuń
  2. ciekawe ;)
    Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. heej. świetny blog ! zapraszam do siebie. piszę opowiadania mam nadzieję, że wpadniesz i ocenisz. http://mautaax3.blogspot.com pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja skończyłam dziennie, nawet się nie zastanawiałam nad zaocznymi, bo to bardziej dla tych co chcą i studiować i pracować :) ja wolałam się skupić tylko na studiowaniu :) no a poza tym to trzeba umieć to wszystko połączyć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. oj taaak, też chciałam brać w tym udział, ale skoro wszyscy dostają to samo to e tam :P może skuszę się na tego płatnego, może będzie coś ciekawszego :D rejestruje się od Ciebie, takze szykuj sie na 5 shinystars :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeej dziękuję Ci! :* dostałaś te 5 pkt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ;) nie ma za co dziękować ;) jesteś urocza

      Usuń
  7. haha :D przeczytałam 'adres email'' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie zbieram tych punktów, bo dla mnie zawartość tych paczek nie ejst wcale rewelacyjna, ale Tobie życzę powodzenia:)

    Przy okazji zapraszam na swoje pierwsze rozdanie na moim blogu, które potrwa jeszcze tylko 3 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tak jakby "alternatywę" ale shiny box. Tu również można zbierać pkt. i wymieniać je na kosmetyki lub inne nagrody. http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny