pozytywnie

Skończyłam wypisywanie kartek i w poniedziałek lece na pocztę ;) nawet nie wiedziałam że pisanie do kogoś na papierze może nieść tyle pozytywnej energii. Przesiedziałam w domku cały dzień wieczorkiem może mały spacerek na rozruszanie kości.Co najzabawniejsze z nudów wzięłam sie za repetytorium z angielskiego :P


+  maść która używana regularnie przynosi nieziemskie efekty ( przynajmniej u mnie). Nie mam ogromnych problemów z cerą ale niedoskonałości najczęściej pojawiają mi się na brodzie czy w okolicach ust.
po tygodniu stosowania poprawa jest widoczna,tyle że ostatnio nie chciało mi sie smarować i znów coś wyskoczyła -_-' ale dobra. Na ulotce piszę że poprawę można zauważyć dopiero po 4-6 tygodniach stosowania. W każdym bądź razie szczerze polecam ;)

Komentarze

  1. Zgadzam się, brevoxyl jest naprawdę okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona maść :) już ją nałożyłam punktowo na twarz, tak na noc żeby podziałała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny