Łiii

Siedzę z bolącą nogą którą poparzyłam wrzątkiem 5 dni temu. I tak naprawdę dopiero teraz zaczyna mnie to boleć. Wyprostowanie czy zgięcie nogi wywołuje straszny ból. Jutro namówię K. na zdjęcia paru stylizacji,po tym własnym przełomie cholernie eksperymentuje ze wszystkim ;), byłam nawet odwiedzić mój "czarodziejski strych" na których oczywiście znalazłam parę cacuszek.Już dziś miał mi porobić ale dzień nam zleciał na lataniu od sklepu do sklepu.
+ wyjazd coraz bliżej łiiii  walizka już wytargana i "odkurzona"

Komentarze

  1. hej hej ;D jak wroce z wakacji w połowie lipca :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzka! :) Miłej podróży :D

    http://mealm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądziłam, że kawałek bluzki i pół nóg może mnie zainspirować ale zdjęcie jest fantastyczne!! :)
    Nigdy się nie poparzyłam na szczęście więc nie pomogę radą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie nadzwyczajnie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że ból szybko minie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny