Domowy Tonik +


Pomijajć ostatnie pochmurne dni to słonko powinno niedłygo ogrzewać ja powinnać sie w końcu zacząć opalać a ostatnio wziełam sie za twarz. Blogi są oblegane przez "cud tonik" który każda z nas może sama zrobić za drobne pieniądzę,tonik jest tak wychwalany że postanowiłam sama też go wypróbować.Przepis to:
-olejek pichtowy 10 ml
-petroleum D5 40 ml ( ja kupiłam petroleum D4,jest bardziej rozbudowany,chyba mocniejszy,zauwfałam aptekarzowi który powiedział że jeśli do twarzy to będzie ok)
-mieszamy i gotowe :)
próbuje od trzech dni i....pierwsze wrażenie to zapach który daje w kość ale można sie przyzwyczauć + przy pierwszych użyciach wszędzie dziewczyny polecają żeby mocno trzeć wacikiem nasączonym tonikiem i tarłam tarłam aż byłam cała czerwona już sie wystraszyłam że dostałam uczulenia ale....spokojnie,wszystko pod kontrolą. Po trzech użyciach widzę już róznicę i to ogromną,szczególnie w okolicach nosa ale jeszcze dam wam znać dziubaski :)

+ powoli kompletuje rzeczy na wyjazd,cholernie mnie to cieszy :D

Komentarze

  1. ja bardzo lubię ten tonik i w połączeniu z brevoxylem widzę ogromną różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam od kilku dni i widać znaczną poprawę. jeszcze trochę i buzia będzie jak pupa niemowlaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że tonik robi na blogach furorę- będę musiała go w końcu wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNY BLOG .!
    ZAPRASZAM DO MNIE ;
    http://berry098.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. rozumiem, ze to taki zestaw mlodego chemika - zrob to sam?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;) oczywiście,zestaw dla początkujących :D

      Usuń
  6. dobry pomysł z tym tonikiem!:) jaki jest mniej więcej koszt poszczególnych składników??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek pichtowy 10ml ok. 8-9zł
      Petroleum D5 lub D4 100ml ok 15zł

      Usuń
  7. również planuję wypróbować ten tonik :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny