1 czerwca łiii.....świętują wszyscy ;) ja mam wrażenie że moi rodzice zawsze będą składać mi w ten dzień życzenia,dobrze że są takie osoby na których możesz polegać. Pogoda za oknem nie bardzo jak na dzisiejszy dzień od rana pada deszcz  i jest dość chłodno. 
Mam nadzieję że ten miesiąc minie szybko na początku lipca mamy z Mym ;* zaplanowane wakacje więc musi być cieplutko. Do tego czasu muszę troszkę popracować nad sadełkiem dla zdrowia i dla własnego dobrego samopoczucia. Poza tym czytając wasze blogi widzę że macie świetną karnacje i dobrze sie opalacie,strasznie wam zazdroszczę,ja jestem BLADA i choćbym nie wiem co robiła to nic. Chociaż w jedne wakacje byłam brązowa i teraz też będę do tego dążyć :D ale jak narazie słońca nie ma. Ale o moich staraniach będę systematycznie pisać
Trzymajcie sie ciepło kochani ;***

Komentarze

  1. moja skóra się nie opala, co najwyżej się "spali" i chodzę czerwona jak burak, a nawet po tym nie zmienia się to w brązową opaleniznę :( mogę być co najwyżej różowa, a tego nie chcę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się nie lubie opalać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się nie lubię opalać . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez jade na początku lipca na wakacje, musi byc pogoda nie ma innej opcji!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi także przydałoby się opalić:)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem bledziuchem ;p ale dobrze mi z tym. Przesadne przebywanie na Słońcu szkodzi ;p :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny