Uwielbiam dni spędzone z Tobą,gdy sie wygłupiamy,śmiejemy płaczemy a ostatnio nawet  gramy w gry planszowe haha. Odkopaliśmy stary "eurobiznes" który dostaliśmy z siostrą parę lat temu i przycinamy z Mym mając przy tym niezły ubaw ;)Oby takie dni beztroski trwały wiecznie.Wczoraj grill ze znajomymi + działka ufff. Tośka dostała dziś od mojego miśka legowisko ;) które jest urocze.Oczywiście i tak lubi spać w moich ciuchach ale mimo wszystko przesiaduje teraz w swoim nowym domku. Ja ostatnio zrobiłam porządek z moimi starymi książkami,opróżniłam segregatory z biologią i zastąpiłam ją swoimi nowymi materiałami "pomocniczymi". Trochę zdjęć z ostatnich dni 

Komentarze

  1. moje koty też mają takie legowisko, tylko że z drzwiczkami, ale nam to służy do przewożenia ich do weterynarza w razie potrzeby, więc niestety źle im się to kojarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kociak! gry planszowe są fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak poprawiły humor i to jak ;D

    Najlepsze dni to właśnie te spędzone z najukochańszymi :)
    Widzę, że kotek ma się coraz lepiej :) Ślicznie wygląda w tym legowisku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o jezu euro biznes ;D kiedy to bylo :) Sliczny kotek, taki slodki rudziak :) fajny ma ten koszyczek:)
    u mnie juz nowa notka,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój kot zeżarł swój koszyk oO Tak mu się spodobała ta wiklina ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodka kicia : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh this cat! it's so beautiful!

    http://dress-toexpress.blogspot.com.ar

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute cat!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio graliśmy ze znajomymi w monopoly ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure :) If you want we could follow each other? Let me know on my blog if you would follow me and I will follow you immediately :) Have a great day honey :)
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny