Tośka..powoli..powoli


Hej kochane :* Dostałam od was na prawdę cudowne komentarze podnoszące mnie na duchu ;) DZIĘKUJĘ :*. Tośka przeważnie leżała a teraz śmiało podnosi się i chodzi,co prawda koślawo i nieudolnie ale cieszę się ogromnie,opiekowałam się nią cały czas  i cieszę się że powoli dochodzi do siebie.Tylne łapki nie chcą z nią współpracować ale dzielnie podnosi się cała i powoli..powoli do przodu :)

Tymczasem ja wreszcie dorwałam książkę z którą mogę spokojnie usiąść przy kawie. Lubie ten czas gdy czytam,duuużo czytam,wtedy mam swój własny świat.Mogę nie robić nic tylko siedzieć i siedzieć,potrafię zawiesić sie tak na dobre parę godzin,zmieniając tylko miejsce :p.Dla mnie nie ma nic piękniejszego niż nowiutka książka z zachęcającym tytułem, której kartki mają ten charakterystyczny zapach...ach. Myślę że nie oznacza to że jestem zacofana,albo że niektórzy nie uważają mnie za dziwaka ;) W teraźniejszości spotkać kogoś z kim można pogadać o dobrych książkach jest na prawdę trudno,można powiedzieć że tacy ludzie "wyginęli jak dinozaury" hahah. Mam nadzieję że wy też widzicie tą magię w czytaniu książek.

Buziaki moje kochane :*

Komentarze

  1. no to cieszę się, że już lepiej :) dla mnie zajmowanie się chorym zwierzęciem to sama przyjemność, w zeszłym roku w wakacje przez dwa miesiące musiałam się zajmować jednym z naszym kotów, miał chore nerki i codziennie musiałam go trzymać pod kroplówką przez 2h... ale dzięki temu przeżył i dzisiaj już ma się świetnie :) nie były to moje wymarzone wakacje, ale przynajmniej uratowałam swojemu kotkowi życie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny ten kociak! *.* Wgl, ja też chętnie czytam jak mnie książka wciągnie. ^^ Haha. :D
    Zapraszam również do mnie,jeśli blog się spodoba zapraszam do oglądania i komentowania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeeejciu, jaki słodziutki koteek <3 Te jej oczy ;*.
    Zapraszam do obserwacji ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kotek, wydaje się bardzo smutny

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię czytać ale nie mam teraz czasu niestety ;/
    Cieszę się, że kotek zdrowieje :) Jest słodka ;* Trzymam za nią kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie kochana- taki słodziach w domu:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia;) kot jest piękny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rowniez ostatnio nie moge oderwac sie od ksiazki. moj najlepszy relaks to kawa, ksiazka i slonce :) nic mnie nie odpręża bardziej niż książka na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki cudny kotek!
    :)
    jeśli chcesz zapraszam http://xkarolek.blogspot.com/ + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny