Sposób na "powiększenie" rozmiaru buta

Hej Wam ;) Dziękuje wszystkim dziewczynom za słowa otuchy na  egzaminy ;) To na prawdę miłe wejść i zobaczyć pocieszające komentarze od was. Chyba na prawdę trzymałyście kciuki bo poszło dobrze ;) ( nie chce nic zapeszać). Mam wam dużo do przekazania przez najbliższe dni a zacznę od:

Mojego Sposobu na rozbicie butów..
Otóż ostatnio kupiłam butki z wyceny.Zobaczyłam,przymierzyłam jednego i mimo że dosłownie wepchnęłam stopę na siłę wzięłam je ;) ( mam rozmiar 39,te są 38) Stwierdziłam że jakoś je rozbije i będą.Prawy but był ok ale lewy.... chodzenie w nim graniczyło z cudem. A więc:
napełniłam wodą zwykłe foliowe woreczki po czym włożyłam je do butów a następnie buty do zamrażarki :D Zostawiłam na 24h a wszystko wyglądało tak:

Nie są to buty skórzane więc czynność powtarzałam 2 razy i efekt jest ;) ale jestem pewna że przy skórzanych było by to dużo prostsze ;)
Tak więc butki są rozbite ale i tak muszę ćwiczyć chodzenie w nich.
Taki małe rozwiązanie dla was ;) czasami brakuje to pół centymetra i to jest święte rozwiązanie 

Buziaczki :***

Komentarze

  1. oooo fajny post! mam takie jedne platformy które piją mnie w palce, spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam rozepchanego lewego buta i mi klapie i niestety nie mogę w nich chodzic ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. a skąd znasz taki pomysł ? i czy nie szkodzi on butom ? zwłaszcza skórzanym ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YouTube pokazywała kiedyś bodajże Azjatka ;) Moim butom nie zaszkodził a myślę że jeśli nie zaszkodził zwykłym to skórzanym tym bardziej nic nie będzie ;)

      Usuń
  4. Ja osobiście chciałabym taki sposób na zmniejszenie rozmiaru, nie wiem jakim cudem ale przez rok stopa praktycznie zmalała mi o 2 rozmiary ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. doobry patent :) ja od babci mam sposób na za małe buty- nasmarować je denaturatem w środku, założyć gruuubą skarpetę i trzymać nogi w nich kiedy tylko się da, ja zawsze do oglądania tv zakładałam :) denaturat wietrzeje wiec zapach nie zostaje, a buty faktycznie są rozbite :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny