Pełnia szczęścia

Siedząc przed laptopem i mając tyle czasu na przemyślenia własnie doszłam do jednego. Do własnej pełni szczęścia,ogarnia mnie taka euforia że mogę tu i teraz góry przenosić. Na prawdę mam szczęście i jestem szczęśliwa. Mam zdrową,kochającą się rodzinę,mam wszystko czego tylko przysłowiowa "dupa zapragnie". A że mama zawsze mi mówi że cieszę się ze wszystkiego więc na prawdę nawet małe pierdoły sprawiają mi szczęście,dobra książka do poczytania, Tośka która wyleguje się koło mnie i przyjemnie mruczy,mam cudownego mężczyznę który dba o mnie i nasze wspólne szczęście,jestem zdrowa,własnie skończyłam pisać matury,mam własne marzenia które chce spełnić i chociaż teraz widzę wszystko w kolorowych barwach to wiem że tak na prawdę wszystko będzie po prostu "rzeczywiste" czyli szare i trudne ale teraz na chwilę obecną NIE INTERESUJE MNIE TO ;) jutro czeka mnie cudowne śniadanko z mym ;* i prócz własnego miejsca gdzie czuje sie bezpiecznie i kochających mnie ludzi nie potrzebuje nic więcej!!! dom i rodzina to dla mnie najwięcej.... aż tyle mogę wycisnąć z tego porąbanego świata tylko dla siebie.

Komentarze

  1. I just love this! wanna follow each others blog?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  2. super że są ludzie, którzy cieszą się nawet z najmniejszych drobnostek.
    Bardzo fajny blog, daję do obserwowanych i zapraszam do mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. jak kupisz balsam to powiedz jak sie sprawdza ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak sprzątać to i ja musze ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam szczęście i jestem szczęśliwa ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny