Mój kociak i kłopoty

Hej Dziubaski ;* No nareszcie moje życie troszkę przystopowało,mam teraz czas na własne przyjemności i własne pomysły. Jutro jadę posprzedawać troszkę swoich ciuszków. 
A tymczasem opiekuję się Tośką.Parę dni temu zniknęła,znalazłam ją wczoraj w garażu. Nie staje na tylnich łapkach,ma dwie rany z tyłu. Nie wiem czy macie jakiekolwiek zwierze w domu ale ja strasznie się do nich przywiązuje,nie mam pojęcia ile dziś się napłakałam na samą myśl o jej uśpieniu. Dla jednych to zwykły kot, dla mnie to MÓJ kot. Jeśli nie będzie wstawać do poniedziałku to będę zmuszona ją uśpić ;( Nie chce żeby się męczyła,wygląda tak jakby była od połowy sparaliżowana,normalnie zjada karmę i piję jednak nie może utrzymać się na łapkach. Dajcie znać czy wy nie mieliście takiego przypadku? Cholernie sie do niej przywiązałam ;( 


Komentarze

  1. może ją auto potrąciło? mój kot dwa tygodnie temu był potrącony przez auto i przez tydzień tylko leżał i jadł, teraz jest już lepiej, zaczyna powoli chodzić... a byłaś z kotkiem u weterynarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podniosłaś mnie na duchu,dziękuje :* ona teraz też leży i je... mam nadzieje że będzie dobrze....do połowy wygląda na zupełnie zdrową kotkę

      Usuń
    2. mam koty odkąd pamiętam i trochę się o nich dowiedziałam przez te lata :P po każdym nieudanym upadku lub po potrąceniu autem zawsze sobie jakoś dają radę, muszą po prostu to "wyleżeć" :) ale pewność będziesz miała dopiero po wizycie u weterynarza, może nawet da kotkowi jakiś zastrzyk na wzmocnienie :)

      Usuń
  2. a może zabierz ją do weterynarza ? może coś poradzi? jest cudna :) 3mam kciuki aby wyzdrowiała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejeku ale śliczny kociak!
    trzymaj się kochana! mam nadzieję że wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny kociak!
    I trzymaj sie tam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz :)
    zapraszam częściej ;*
    słodka kicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale konsultowałaś to w ogóle z weterynarzem?
    Ja miałam kota, który nie stawał na tylnich łapkach i kicał jak królik. Był radosnym kotem i pełnym energii, w niczym jego niedowład mu nie przeszkadzał. Dlatego dziwię się pomysłowi o uśpieniu Twojego oO
    Jest tak śliczna, że normalnie zagłaskałabym XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw trochę opacznie zrozumiałam Twojego posta, bo myślałam że Tośka to mały kociak ;)
      jedyne co mogę poradzić to idź do weta jak najszybciej! Nie ma co zwlekać.

      Usuń
    2. Tośka jest już dużym kociakiem ;),faktycznie zdjęcie jest mylące. Pije i zjada karmę,po waszym komentarzach jestem dobrej myśli,tym bardziej że właśnie próbuje chodzić o własnych siłach.dziękuje za słowa pocieszenie :*

      Dla wszystkich którzy uważają że koty to brudne stworzenia : Tośka mimo że ledwo chodzi czołga się o własnych siłach o kuwety.

      Usuń
  7. Jejku, biedna Tosia -.-
    Bądźmy dobrej myśli, mój kotek wygląda identycznie i też jakiś czas był chory myślałam, że ma Fippa (nie wiem jak się piszę tę nazwę) :) Ale teraz na szczęście wszytko już na szczęście jest w porządku. Więc może i Tosia odzyska władzę w łapkach :<
    3- maj się ;*
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy takiego problemu zwłaszcza, że mam tylko psa, który raz był chory kilka dni gorączka brak apetytu i nadmierna senność więc dostawała zastrzyki.
    Wiem co to znaczy przywiązać się do zwierzaka :(

    A co do piesków to ostatnio stwierdziłam, że moja Tusia śpi jakieś 20 godzin dziennie... Też tak chce <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym nie mogła tego zrobić, szczególnie dla takiego wspaniałego kociaka...
    biedak, pozdrów *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna nie martw się ;) Mój kot też wrócił taki.. Myślałam że zdechnie ale żyje. Kuleje ale żyje ;D nie usypiaj jej wyliże się ;) najwyżej będzie miała wózek inwalidzki ;p
    Pozdrawiam i mam nadzieję ze wyzdrowieje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no jak się miewa kociak? lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham rude koty :) sama takiego miałam jak byłam mała był bardzo mądry i wyjatkowy :) a ten maluszek sliczny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny