Między maturami.....z tęsknoty :)

Dzieeeń Doooobry ;) Kochani,wiecie że jest czas maturalny dlatego był mały zastój na blogu.Jestem po j.polskim i matematyce,czeka mnie jeszcze angielski,biologia i ustne,kończę 23maja.

Od dwóch dni mnie tak korci żeby coś napisać,ale cały czas a to powtarzam a to nie mam czasu,to chyba pewne uzależnienie,lubię się z wami dzielić swoimi pomysłami,wydarzeniami i spostrzeżeniami.Wiem że zaraz odezwą się hejterzy,że blogowanie to nic innego jak chwalenie się rzeczami które się kupiło czy wpajanie na siłę własnych poglądów.Wydaje mi się że ludzie to piszący nigdy w życiu nie mieli własnego bloga i piszą takie rzeczy z zwyczajnej niewiedzy. Bloggera zrozumie tylko inny Blogger ;) Ludzie blogujący to ludzie z pasją,którzy chcą się dzielić z innymi własną wiedzą na dany temat. Dajmy na to blogi kosmetyczne,ile razy wchodzicie w Google żeby odnaleźć coś co chcielibyście kupić ale nie wiecie czy warto?? odpowiedzi znajdziecie na blogach,macie tam nieraz tak obszerne recenzje że na pewno dowiecie sie co jest dla was a co nie. Mało tego powinniście dziękować dziewczynom które siedzą i stukają w klawiaturę,bo robią to przecież dla was. Od tak taki mały komentarz dla ludzi nieszanujących blogów ;)

Przez ten ostatni czas starałam się być z waszymi blogami na bieżąco  a w szczególności że są blogi które odwiedzam notorycznie od  razu po wejściu na komputer.

Tak wiele chciałam wam przekazać w jednej notce że łooo,mam mnóstwo zdjęć do następnych,troszkę recenzji i ciekawostek :) 

Na pożegnanie Tośka,która śmiało buszuje po podwórku ale dzielnie wraca na swoje legowisko.Nie wiem czy koty wyczuwają stres ale ostatnimi czasy ciągle się do mnie tuli i śpi przy mnie...moja kochana mordka :*

PS. Moi rodzice przeżywają maturę razem ze mną..tacie śni się po nocach a mama nie może normalnie funkcjonować gdy ja pisze. Dziś kupiła mi śliczny pierścionek. Dziękuje Mamuś :***Śmiałyśmy się obie że będzie mi przypominał maturę z matematyki ;)

Trzymajcie się cieplutko :***

Komentarze

  1. życzę Ci jak najlepszych wyników, śliczny kotek :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  2. pierścionek jest śliczny! a ja kończę osiemnastego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnią ustną maturę mam 21 i cholernie się boję, zarówno polskiego jak i angielskiego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na dalszych egzaminach!
    pierscionek jest sliczny :)

    http://mmmandkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny pierścionek :)
    Życze powodzenia w dalszym zmaganiu się z egzaminem dojrzałości ;)
    Zapraszam do mnie http://walentines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pierścionek :)
    Uroczy kocurek ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny pierścionek. A kotek to prawdziwy słodziak. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w egzaminach :)
    Zapraszam do mnie jak chcesz :)
    http://martina-blachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ostatni Post

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny