Jeśli kiedykolwiek...

Przychodzą różne myśli do głowy gdy kończymy pewien etap. Ja mam obecnie naloty  pozytywnego myślenia że "dam rade" a zaraz potem że "polegnę". Ale na tym to polega że poprzez tą niepewność idziemy do przodu.Małymi krokami,czasami sie cofając nawet nie z naszej winy.Chcielibyście kiedykolwiek zobaczyć waszą zapisaną kartkę?? To co się wydarzy? jak będziecie żyć i na czym będzie się opierało wasze szczęście?? Ja wole iść z podniesioną głową i łapać wszystko po kolei jednym tchem aby mi nic nie umknęło.Nic nie przychodzi nam samo,aby do czegokolwiek w życiu dojść trzeba się bardzo starać.To tak jakby siedzieć z założonymi rękami i czekać aż los się uśmiechnie. Na prawdę myślę że nadążam że biegnę ile sił aby móc żyć pełnią życia. A gdzie podziały się moje obietnice że się nie zatracę? gdzie cała wrodzona obojętność która do tej pory nie odstępowała mnie na krok? Rozpuściła się tak prosto że zaczynam sie bać że nie ma we mnie stałych wartości.Wszystko sie diametralnie zmieniło przez ostatni rok.


Od razu po maturach ( a zostały mi jeszcze trzy ) zaczynam z tatą przygotowania do szkoły.  Mam tyle do zrobienia że wakacje w tym roku dla mnie nie będą takie długie. Trzymajcie kciuki :*

PS. Ostatnio tak uzależniłam sie od bloga że zdecydowałam się  przy dobiciu do 50 obserwatorów zrobić konkurs ;)

Komentarze

  1. ja bym nie chciała wiedzieć co mnie czeka...lepiej zdobywać doświadczenie, uczyć się na błędach.
    Ja wakacji w ogóle nie mam bo muszę pracować więc zazdroszczę, że masz jakiekolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Święte słowa :)


    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :) Można wygrać prześliczny naszyjnik.
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/05/konkurs-wygraj-przesliczny-naszyjnik-z.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez chce konkurs zrobic,ale niestety musze poczekac az bede w pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie chcesz pójść dalej do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy ;)

    Czekam na konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia na maturze! :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, ale poozytywne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

MakeUp Revolution - paletka Girl Panic

Ostatni Post

Kamuflaże z Catrice warte swojej ceny